söndag 20 mars 2011

Härliga söndag!

Solen strålar från en nästan klarblå himmel och termometern visar plusgrader. Härligt! Fortsätt så.

Jag sitter framför datorn i pyjamas, med en stor kopp jasminte och vet att jag egentligen borde ge mig ut i solen. Det ska jag göra också, men det dröjer nån timme.

Måste bara slänga in en bild på den oemotståndliga middag jag åt i går. Det blev ett besök på den mexicanska restaurangen Cantina Azteka här i Åbo.



Bocadillo de carne, det vill säga ciabattabröd med oxbiff, cajunpotatis, coleslaw och en herrans god sås och lite andra röror. Nam!

Kan verkligen rekommendera den restaurangen! Har varit där en gång tidigare och då åt jag deras paella, en riktigt maffig portion med allt möjligt gott i. Finns det något bättre än riktigt god mat?

Inga kommentarer: