torsdag 26 april 2012

Bloggandet fortsätter

Nåja, nu är jag igång igen! Mokkulan är fortfarande spårlöst försvunnen, men den här datorn är iaf i skick. Så här kommer en snabbrapport över vad jag sysslat med den senaste tiden.

Jag har inte gett upp hoppet om att hitta de perfekta gula byxorna. De här provade jag på Cubus. Men nej. Passformen fick tummen ner.


Jag har köpt säsongsmuggen Primadonnans häst! Hittade den på Sokos för 14,95 och så fick man en Muminsked från Hackman på köpet. Den fick lilla K i present. På Stockmann kostar muggen hela 20,30 euro..tur jag gick till Sokos först, hehe.


Lycka är att komma hem från kvällsskifte på jobbet, hög på adrenalin och uppe i varv, och hitta en sån här i kylskåpet. Precis vad jag behövde!


Jag har ju som sagt sålt en massa grejer på loppis. Har ingen koll på hur många kassar jag burit dit, men säkert en sju, åtta såna här.


På Galna dagar köpte jag bara en sak, hittade Zlatans memoarer för en tia! Har hört mycket om den, ska bli kul att läsa.

Inga kommentarer: