onsdag 2 januari 2013

Årets första dag

Den var ju igår. Och jag började dagen med att vakna kl. 9, äta frukost, yra på lite här hemma, gå ut på en två timmars powerwalk och jobba med nya bloggen.

Yes, jag har nu en ny blogg på annan adress! Har ju länge tänkt flytta från Blogspot, som jag inte riktigt trivs med längre. Skönt också med en nystart, har ju bloggat här sen 2007..

Riktigt roligt att titta bakåt i arkiven och se vad man sysslat med, men nu är det dags för något nytt. Denna blogg kommer inte att försvinna, jag tänker absolut inte radera den, men här kommer det bara att publiceras ett inlägg till.

Den nya bloggen är mera stilren, mer genomtänkt, inte lika spretig som den här och känns lite som Lias värld 2.0. Ska fixa och trixa lite ännu, men i morgon kväll kan ni kika in här för då publicerar jag den nya adressen...

Powerwalkoutfit

Inga kommentarer: