fredag 14 september 2007

Äntligen!

Projekt Rensa Garderoben är äntligen avslutat! Det tog cirka sju timmar, och jag är väldigt nöjd med vad jag åstadkommit idag. Jag har:

-tagit bort alla sommarkläder och packat ner dem i lådor
-bestämt vilka plagg som ska sparas, vilka som ska säljas/slängas och vilka som får ta timeout ett tag
-plockat bort alla sommarskor och sandaler, plus packat ner dem i skolådor
-tagit fram stövlar och ankelboots
-gått igenom alla väskor, och försökt skapa ett förvaringssystem för dem
-provat en hel del plagg och funderat på om jag fortsättningsvis ska använda dem
-tvättat två maskiner med kläder
-ätit en hel del choklad

Dessutom blev det en extra runda till en affär som säljer förvaringsboxar, eftersom jag märke att jag behöver fler sådana. Så nu står två stora fina rosa lådor under sängen :)

Inga kommentarer: