fredag 14 september 2007

Nytt i garderoben


Den senaste veckan har jag åkt runt lite i landet av olika orsaker, det har blivit ett besök i både Seinäjoki och Åbo. Förstås kom jag inte tomhänt hem. I Seinäjoki hittade jag denna fina klänning i en mycket trevlig affär som heter River. Liten lila sidenklänning, som kan användas tillsammans med strumpbyxor och klackar till fest, eller med jeans och kofta till vardags. Är inte helt säker på när jag får tillfälle att använda den, men det kommer säkert!







I Åbo hittade jag De Perfekta Stövlarna. Precis sådana jag letat efter! Svarta, med höga skaft och liiten klack. Stövlar som jag klarar av att gå med en hel dag på stan, till exempel. Klackar är snyggt, jag äger också två par svarta stövlar med klack, men kände att jag behöver ett par utan klack också.


Min boksamling utökades också med Snabba cash av Jens Lapidus, utan tvekan en av de mest hypade svenska böckerna i år. Läste 50 sidor på tåget hem, och var fängslad från första sidan (haha, fängslad, passar bra i sammanhanget). Läs boken!

Inga kommentarer: