tisdag 22 april 2008

Hallå där!

Känns som om jag tjatar om solen varenda dag, men jag kan inte låta bli. Har våren någonsin varit så här efterlängtad? I dag skall jag inviga mina nya springskor (eller heter det löpskor?) och så borde jag köpa nya solglasögon. Var i akut behov av ett par i lördags, men de jag har befinner sig i en annan del av landet..

Och så ska jag absolut inte missa årets första Inför ESC-program, FST5 klockan 18.30! Trodde aldrig jag skulle göra reklam för FST i bloggen, men allt är möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så jag är identisk med dig idag. jag tjatar om fina vädret och har invigt mina löpskor idag..har inte joggat på 6månader, så det blev bara några varv i idrottsparken.:)

Likaså väntar jag stort på inför ESC ikväll, skall bli kul:)

Tror vi skall inviga å-båtandet idag, en cider skulle sitta bra:D

Anonym sa...

Måste se på vilken båt det finns mest plats:) Det brukar lite variera, oftast de två-3 första båtarna om man kommer gående från Domkyrkans håll..

Mina kompisar var också och äta till Nepalesiska restaurangen på lördagen och tyckte det var bra! Kollade in menyn och det var ju inte heller sådär farligt dyrt..