fredag 4 april 2008

Vårsmycken

Nu börjar det snart vara dags att plocka fram alla vår-/sommarsmycken! Jag dök in i mitt smyckesskåp i går kväll och hittade de här godingarna, så söta att jag nästan får tandvärk.



Rosa armband köpt i Jakobstad för flera år sedan, blommigt silverarmband från Stockholm (Gina Tricot)



Liten jordgubbe lånad av syster, stor jordgubbe köpt i Tammerfors, tror jag



Äsch, nu blir jag ju sugen på jordgubbar med vaniljglass...




Senaste köpet, från Mylly-utflykten i måndags. Ett året-runt-armband.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina smycken:) Jag tror inte Paris visade sig så mycket på gatorna..Helsingfors har kanske inte så mycket att erbjuda henne, som är van med amerikansk standard. Drack säkert champagne på hotellet:)

Anonym sa...

Svar: Tack.. :) Har du nått bra namnförslag? :P Just nu heter hon nog Freja, men det var inte sambon särskilt förtjust i. ;)

Anonym sa...

söta smycken;)hoppas du får en bra fredag!