fredag 29 augusti 2008

Förra helgens Fynd med stort F

Det är alltid lika kul att besöka Juthbacka-marknaden! Varje år hittar jag finfina fynd, så också i år.

Ett av årets inköp blev det här söta halsbandet. Hänget är egentligen en liten parfymflaska. Den här är tom, men doftar fortfarande svagt av parfym. Jag ska hälla i min favoritdoft och ha den med mig hela dagen :)





Sjalar kan man aldrig ha för många av, speciellt inte såna här fina! Ska vira den ett par varv runt halsen i höst och matcha med kofta eller skinnjacka.



Jag hittade också de här fina glasunderläggen (heter det så? drinkunderlägg?) med Elvismotiv. Passar fint till min inflyttningsfest, som jag borde ordna snarast. Flyttar ju ut om fyra månader..



Och allt detta inhandlades till den nätta lilla summan av 12 euro. 12.

Inga kommentarer: