måndag 25 augusti 2008

Sälja eller inte sälja?



Mina skåp är överfulla av väskor. Jag har inte räknat dem på en tid, men senaste jag gjorde det (i fjol typ) var de närmare 50. Och jag har köpt ex antal till sedan dess. För första gången känner jag nu att: Jag har för många väskor. Punkt.

Så: nu är planen att fixa lite mera utrymme i skåpen och sälja de väskor jag inte använder! Visst gör det ont, men jag vet att väskorna har det bättre om de får bo hos någon som verkligen använder dem :)

Väskan på bilden köpte jag second hand i vintras, gillade mönstret och planerade att använda den i sommar, men av det blev det inget. Så nu är frågan, skall jag ge mig själv en chans till att börja använda den eller åker den ner i lådan märkt "ska säljas"?

4 kommentarer:

Hanna sa...

snygg väska! var fyndar du dina secondhand grejs? du tycks ju definitivt ha koll på det! :)
gillar din blogg förresten :)

Anonym sa...

Neeej!
Låt mig ge dem en chans först innan du säljer dem..! Kramar från lillsyrran!=)

LIA sa...

Okej syrran :)

Ska rensa i skåpen och ta med ett lass väskor nästa gång jag kommer till vasa, så får du kika på dem!

Anonym sa...

Var har du sålt väskan undrar jag? Är visserligen från Vasa men jag har köpt en PRICK LIKADAN väska (ja, kanske t.o.m. samma?) på loppis i Vasa. Tvivlar på att liknande väskor kommer imot en varje dag...

H. Anna