torsdag 16 april 2009

Long time no see

Nu är jag tillbaka i Åbo igen! Har nog varit här ett par dagar redan, men inte synts till på bloggen. Har haft annat att tänka på, helt enkelt.

Dessutom verkar jag ha tappat min blogginspiration. Vart katten har jag lagt den? Har idéer till flera inlägg, men det blir liksom inte av att sätta sig ner framför datorn. Nå, tids nog lossnar det väl.

Nu ska jag snöra på mig mina joggingskor och ta en powerwalk! Finns inget bättre sätt att rensa huvudet på. Kanske jag joggar lite också om jag känner för det :)

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Ibland har man mindre inspration, men rätt som det är så kommer den tillbaka. Jag brukar få massor av inspiration till inlägg när jag springer. Det bara kommer en massa idéer till mitt huvud :)
Hoppas powerwalken var skön!