tisdag 9 juni 2009

Nu är den min!

Vilka fynd jag har gjort i dag! Jag som inte alls skulle shoppa..men vad kan man göra när man springer på en sån här skönhet, nedsatt med 70%?



Jag bloggade om denna paljettjacka här, men tyckte då att den var för dyr och så var jag inte så förtjust i paljetter. I dag var jag det :) Blir perfekt att ha vid lite finare tillfällen.

Sen hittade jag också ett par smala, svarta sidenbyxor från Modström, de var också på 70% rea. Har letat länge efter sådana, ska också ha dem till vid lite finare tillfällen, när jeans inte är ok och jag inte känner för klänning eller kjol.



2 kommentarer:

tess sa...

Åh, jag ääälskar modström! Kolla in http://www.newarrivals.se/m/modstrom/

Miss Agda sa...

Vilket kap! Kavajen är supersnygg och 70% rabatt är inte fy skam!
Ha en härlig söndag!