söndag 23 augusti 2009

Torsdagens shoppingrunda del 2

Här kommer fler bilder på det jag shoppade på torsdagen!



Sammet är ju en av höstens största trender och jag hade verkligen inte tänkt köpa något plagg i sammet bara för det. Men så sprang jag in i denna svarta sammetsklänning/topp på H&M. Den var på rea, kostade 15 euro. Jag provade, funderade, testade utan leggings, testade med leggings, funderade lite till...och till slut bestämde jag mig för att låta den följa med hem! Den går både att använda som topp till vardags och som klänning till lite festligare tillfällen. Jag har inte burit sammet på jättelänge..i garderoben hänger en hellång, svart, axelbandslös sammetsklänning jag hade på mig en nyårsafton för ett par år sedan, plus en svart sammetskjol. Hmm, kanske jag får tillfälle att plocka fram dem i höst??

Anyway. Jag köpte också ett par lite tjockare leggings med dragkedja. Perfekt till hösten!

Inga kommentarer: