lördag 12 september 2009

Lördagens shopping

Sådär, nu var lördagens lilla shoppingtur avklarad! Gissa vad som finns i den här påsen?



Visst är det några Body Shop-prylar..har velat testa Body Butter hur länge som helst eftersom jag har hört så mycket bra om de produkterna. Nu är mina andra bodylotions äntligen slut, så i dag slog jag till på två Body Butter (till specialpris). En med sheasmör och en med moringa. Doftar gott gör de verkligen!



Och så blev det en ny handkräm inför den kalla hösten och vintern..burr. Har testat denna tidigare och den är en klar favorit, rekommenderas!

Sedan köpte jag också ett par nya träningsbyxor och en svart och en vit topp från H&M.

3 kommentarer:

Lotta sa...

bodybutter är en av mina favorit produkter också! :)

Anonym sa...

Hej syrran!
Gillar nya looken på bloggen, najs!
Har du verkligen inte testat bodybutter tidigare, då är det verkligen på tiden. Jag har bägge och de är verkligen ljuvliga! Gillar moringa för sommar- och sheabutter för vintersäsongen. Kommer o hälsar på snart så tar vi en låång tur på stan!
Kram!

LIA sa...

Hey sis!

Näär kommer du och hälsar på? Alldeles för länge sen sist :)

p.s. öppnade sheaburken i lördags. Mums vad den doftar gott!!