onsdag 24 februari 2010

Åoo maj gaaad!

Titta vad jag hittade på loppis förra veckan! En väska från Jimmy Choo! Jihuu! Trodde inte det var sant. Den kostade mig bara 10 euro, vilket jag anser vara ett riktigt Kap med stort K.



Gillar detaljerna, speciellt den stora guldringen.



Det är en perfekt vardagsväska som rymmer allt jag brukar bära runt på, som plånbok, necessär, kamera, nycklar, kalender, stor tuggummipåse, handkräm, ett äpple eller två, näsdukspaket och mobilen så klart. Fast väskan har flera innerfack så den sistnämnda prylen hinner nästan alltid sluta ringa innan jag hittar den.

2 kommentarer:

Maria sa...

har du några tips på bra loppisar här i åbo? :)

LIA sa...

Oo ja! Mina favoriter är Kirppis-center i Länsikeskus, ett stort självbetjäningsloppis där jag hittat mycket fint. I Manhattan-centret finns också ett enormt loppis, det är nästan bättre än det i Länsikeskus. Och så brukar jag besöka de små second hand-affärerna på Universitetsgatan, till exempel Olga Neiti och Vaikka Mitä. Har tyvärr inga adresser. Besök dem gärna, finns massa fint :)