onsdag 24 februari 2010

En riktigt matig lördag

I lördags gjorde jag något som jag gör alldeles för sällan. Nämligen äter lyxig hotellfrukost fast jag sovit hemma! Mina helggäster föreslog den alldeles förtjusande idén att äta frukost på hotell och jag var inte sen att haka på. Varför inte, liksom?



Naturell youghurt med en massa goda flingor, nötter och frön, te med citron, apelsinjuice och maffiga smörgåsar. Jag åt också ekologisk havregrynsgröt med blåbärssoppa och mjölk. Underbar start på dagen!




På kvällen gick vi till en brasiliansk restaurang. Jag åt smörfisk och scampistjärtar i kokos-paprikasås med ris. Nam nam!

Sedan var jag så mätt att jag bara orkade äta nachos med salsasås + lite citronkaka resten av kvällen.

1 kommentar:

Titti sa...

Inte illa tuggat!
Hotellfrukostar är det bästa som finns!! Speciellt då man e lite krabbis ;)