fredag 7 januari 2011

Mjukstart

Vad skönt det är med en ledig dag mitt i veckan! Det blir en liten mjukstart efter alla jul- och nyårsledigheter, så tack Trettondagen för det. Eller De tre konungarnas dag, som den också kallas.

Jag hade en underbar dag. Låg och läste novembernumret av Elle till sent, sent på onsdagskvällen och vaknade halv 11 på torsdagen. Då blev det först en timmes powerwalk i snön. Mycket effektiv träning att pulsa upp och ner för Åbos backar.

Efter lite mellanmål blev det gymmet! Hurra för det, har inte tränat på lääänge. Men nu är det nya tag! Och i dag har jag träningsverk, rätt skönt det också faktiskt.

Kvällen ägnades åt bloggar och städning av skåp. Där hittade jag (i skåpen alltså) mycket roligt som jag inte visste om att fanns där :)

Nu tillbaka på jobb och sedan två dagar ledigt igen. Mjukstart var ordet.

Inga kommentarer: