onsdag 12 januari 2011

Onsdag

I dag var dagen när jag skulle fixa gymkort för vårsäsongen. Men snön vräkte ner på förmiddagen (jobbar kväll i dag) så jag gav mig inte in på projektet att ta mig till andra sidan Salutorget :) Skulle ha sett ut som en snögubbe när jag kom till jobbet i så fall. Så gymkortet får bli morgondagens projekt.

Är SÅ motiverad att sätta igång igen efter halva-november-och-hela-decemberuppehållet! Nu kör vi! Dessutom har jag fått ett eget träningsprogram utformat, som passar för en som tränat liite tidigare och som vill bygga upp muskelstyrkan och konditionen, men som inte heller vill tillbringa all ledig tid på gymmet.

Har också varit ute på fem långa powerwalks redan i år, minst en timme varje gång. Lite knepigt att få upp farten på ishala vägar, men man går så snabbt det går.

Inga kommentarer: