torsdag 26 maj 2011

Helgen

I lördags invigdes Pinellans uteservering! Har ju ätit där inne, men inte testat terassen tidigare. Mysigt!



Utsikten är det ju inget fel på direkt :) Dessvärre stod det stora träd i vägen för solstrålarna, så det blev lite kyligt.





Jag bar min favoritring just nu, ett loppisfynd!



Pinellan är ett mysigt ställe, men ett minus får däremot prisnivån...sex euro för en normalstor öl är väl i saftigaste laget.

Efter Pinellan fick vi rikssvenskt sällskap och styrde stegen mot Amarillo och Premium Burger! Hjälp så gott, varför har jag inte ätit den tidigare? Godaste burgaren på länge, tyckte jag.




Kvällen avslutades med film..Pink Floyd, The Wall. Väldigt psykedeliskt må jag säga, men musiken är ju bättre än bra! Vet inte hur många gånger jag sett DVD:n med konserten på Earls Court från 1994 :)

Inga kommentarer: