måndag 22 augusti 2011

Äventyr!

Jag åkte långt, långt norrut i helgen! Det egentliga målet på lördagen var Juthbacka marknad i Nykarleby, där jag hittade ett fint, fint smycke och en bok. Bilder på dem kommer imorgon!

Efter ett varv på Juthbacka blev det Jakobstad! Ingen sommar utan ett besök i Jakobstad.



Kaffepaus tog vi på Café Fredrika på gågatan.



Jag testade alla bloggares favoriter, macarons. Tja, de smakade väl helt ok. Den gröna var godast.



Sedan gick vi in på Shoe Shop. De hade rea och jag hittade superfina vinterstövlar! Oj, vad jag gillar dem! Foto på dem kommer också imorgon.

Innan vi svängde söderut igen blev det en sväng via Larsmo. Lite otippat, men varför inte :) Där gick vi längs en skogsväg och hittade en fin simstrand.

Sen bar det av hemåt igen!

Inga kommentarer: