måndag 2 januari 2012

Mellandagsreafynd

Ja, egentligen är det ju inte mellandagar mera, men eftersom jag inte kunde gå på stan förra veckan så säger jag att jag gick på mellandagsrea i dag istället. Och som jag fyndade!

Först hittade jag en tunika i mjukaste jeanstyget. Ska matcha den med boots och brunt bälte. 20 euro.



Den här är från Selected Femme, 13 euro kostade den.



Den här kunde jag inte låta bli, en varm och skön vintertröja från Zoey M! Härligt lång och med mysig krage. 13 euro den också.



Och till sist en t-shirt med snygg dragkedjedetalj! Den är inte så grå som på bilden, mera skogsgrön. Den kostade bara 5 euro.



Jag motiverar shoppingen med att jag snart ska boka kirppisbord och då ska det säljas! Har redan börjat gå igenom skåpen. På vinden står två kassar och i klädrummet står en kasse. Och mera ska det bli. Härligt att rensa skåpen ibland!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
och gott nytt år!

Fina fynd,
tack för de här fina bilderna!

Jag måste ännu fråga:
var den fina Zoey M -tröjan från Stockmann?

Hälsar,
Anna

LIA sa...

Hej!

Roligt att du kommenterar :)

Jo, tröjan är från Stockmann, från avdelningen One Way. Den är jättevarm och skön!