tisdag 3 januari 2012

När 2011 blev 2012

Så var det ett nytt år igen! 2012. Hjälp så tiden går.

Vi firade ett lugnt nyår i år. Hade inte planerat något större galej och tur var väl det, jag var ju rätt krasslig.

Det blev vin och tortillas hemma, följt av lite film. Vid tolvslaget gick vi ner till ån och kollade in fyrverkerierna, sen hem igen. Skönt!









Och så var det ju det här med nyårslöften då. I år gav jag inga! Det är så svårt att hålla dem iaf :) Men varför måste man alltid lova nåt när det är nyår? Börja träna, äta rätt och bli bättre på att sopsortera kan man ju göra året om. Det är jag iofs rätt bra på redan nu.

I år ska jag åtminstone försöka bli aningen mer organiserad, inte vara en obotlig tidsoptimist hela tiden. Jag ska sluta stressa över saker jag inte kan påverka och sätta onödig energi på saker som i det stora hela inte spelar nån roll. Det låter väl bra?

Har planer på att skriva en årskrönika om allt jag sysslat med under 2011. Det blir skoj!

Inga kommentarer: