onsdag 7 mars 2012

Helgen

Jag packade ju en liten väska förra veckan, och det betydde att jag skulle ut och åka lite. En vinterledig fredag betydde en långhelg hemhemma.

Var inte så flitig med kameran, men två händelser dokumenterade jag iaf.

Lördagen inleddes med lite sightseeing, målet var Kalles Inn i Söderudden/Replot.

Sol och vita vidder!



Cirka 70 kilometer bort ligger Sverige.



Vi hade picknick! Varm kakao, smörgåsar och äppelkaka.



Jag lånade syrrans solglasögon. Tycker de är riktigt coola. Tänker adoptera dem.



På fredag kväll och lördag kväll blev det teater på Wasa Teater! Rampfeber och Pleppo Live. På lördagen tog vi en drink på Ernst före föreställningen. Nostalgi!





Rampfeber var riktigt bra, mycket skratt. Pleppo var också riktigt bra, dock lite ojämnt. Vissa sketcher var hujsigt roliga, en eller två förstod jag inte alls det roliga i.



Men fyra tummar upp till båda föreställningarna!

2 kommentarer:

Titti sa...

Åh Ernst å WT-tiden <3
Vi tyckte samma om Pleppo, tex hattsketchen förstod jag inte alls...?

LIA sa...

WT in my <3

Jo, hattsketchen var konstig. Och den där anställningsintervjun förstod jag int heller det roliga i. Men han Brötchenbraun var skojig :)