fredag 30 mars 2012

Veckans projekt...



...har varit att en gång för alla reda upp bland mina kläder! I onsdags åkte jag till Ikea och köpte ytterligare två stora plastlådor. Sen gick jag igenom alla kläder, både på vinden och i garderoben.

Nu har jag tre lådor med sommarkläder och vinterkläder, ordning och reda. Lådorna ska upp på vinden, och det som hänger i garderoben just nu är sådana kläder som funkar när det är mittemellanväder. En hel del plagg ska jag sälja på kirppis, sådana jag inte använt på väldigt länge, eller inte alls.

Och nu finns det också plats på vinden för klädstången! Den ska vi bära upp i helgen. Men det är väl nog säkrast att inte hänga undan alla vinterjackor ännu, det finns en viss risk för snö i helgen. The famous takatalvi är tydligen på kommande.

Inga kommentarer: