måndag 11 juni 2012

På resande fot

Jag var ute och åkte lite tåg i helgen. Tillbringade ganska exakt 26 timmar i Ostrobothnia, och hann med så mycket roligt.

Jag föredrar tåg framför buss, när man inte har tillgång till bil. Tåg är betydligt dyrare än buss, men ack så
mycket bekvämare.



På resan uppåt såg jag tre avsnitt av tv-serien True blood! Är säkert sist i världen att börja se på den serien, men vad tusan. Bra är den!


 

Dagens färger var gult, vitt och grått.




Sen mötte mamma, syster och lilla K mig vid tåget, sen drog vi hem och festade på systeris kokoscupcakes!




Hann också gosa en hel del med den här fina filuren.




Jag måste säga, de gamla snälltågen gör mig så nostalgisk. Pendolino i all ära, men jag tycker de här är så  mycket bekvämare.

 

Sen kom jag hem igen!

Inga kommentarer: