lördag 14 juli 2012

Nostalgi!


Jag köpte mig ett nytt iPhone-fodral förra veckan. Blir så härligt nostalgisk varje gång jag tittar på det!

Det var ju inget fel på det lila jag har på bilden i inlägget under, men det här är ju snäppet roligare. Får massa kommentarer om det varje gång jag tar upp telefonen bland folk också.

Kul att ha nåt som inte alla andra har, även om jag vet att såna här kassettfodral säljs bland annat på Clas Ohlson och Teknikmagasinet. Men de är svarta! Har inte sett ett enda annat gult ännu. Blondinbella har ett vitt har jag sett...

P.S. Mitt fodral hittade jag förstås på loppis. Var annars? Försäljaren sålde en massa (oöppnade) förpackningar med fodral, mest Angry birds- och dödsskallemotiv. Men längst ner i högen hittade jag min kassett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Den var "smart". M leker med kotten. Kram.

LIA sa...

Säg åt M att akta tassen, annars tar det pipi :)