tisdag 4 december 2012

Londonshopping

Här kommer en drös bilder på vad jag shoppade i klädväg i London. Åkte dit med bara handbagage, för jag hade nämligen planerat att handla lite därborta.

Detta hittade jag:

En grå, stickad tröja med läderbitar på axlarna, från New Look. Lite så där lagom tuff, tycker jag.


En t-shirt med aztek-tryck, också från New Look. Jag hade gärna haft den i en större storlek, tycker det är snyggare med lite lösa t-shirtar. Men det var mastodontköer till provrummen så jag får skylla mig själv :)


En till t-shirt, med ugglemotiv!


Jag gillar ugglor! Också från New Look.


New Look levererade verkligen denna gång, här är ytterligare en tröja därifrån! En mjuk, skön stickad mörkblå.


Superdry är ingen butik jag brukar vistas i, tycker att deras kläder är lite för sportiga för min smak. Snygga, men inget jag brukar köpa. Men, denna gång följde jag med som sällskap och märkte att de har ju stickade kläder också! Hittade denna och föll pladask. En lång, varm, supermjuk mysig stickad tröja i fin kvalitet, och med mysigaste, lurvigaste huvan! Så fort man är lite frusen slänger jag luvan över huvudet och myser där inne en stund :)

Inga kommentarer: