onsdag 13 april 2011

Helgrapport!

Nåja, bättre sent än aldrig kommer här en rapport om en fantastiskt kul helg!

Jag fick besök av två härliga kvinnor från Västra Nyland och först på lördagens program stod loppisbesök! Efter att ha fyndat fina saker där blev det en tur på stan.

Vi började med ett glas vitt på en bar på gågatan. Efter en stund fick vi tag på ett ledigt bord på uteserveringen, det var varmt i solen trots lite blåst.



Senare blev det middag på Sevilla, en av mina favoritrestauranger. Det blev abborre med pommes frites (konstig men god kombination) och aoili som varmrätt..



..och Crema de Catalana som efterrätt!



Efter att ha vinkat av gästerna på söndagen blev det premiärcykeltur för i år! Och isarna har gått på Aura å, härligt.



Solglasögonpremiär!



Och dessutom var söndagen första gången jag satte fötterna på en gräsmatta i år.



Mina nya boots hade jag också på mig för första gången i år. Superbekvämt reafynd. Måste bara komma ihåg att impregnera dem med sån där spray, så de inte får ovälkomna fläckar på sig.



Efter lite äventyr, cyklande och iskenderkebab med stark vitlökssås avslutade jag dagen hemma i soffan med choklad och Solsidan säsong 2 :)

Inga kommentarer: