tisdag 21 augusti 2012

Tillbakablickar

Jag hittade ett USB-minne i en låda på jobbet som visade sig vara full med gamla bilder! Tänk vilken trevlig överraskning.

Nu ska vi se... Den här kjolen, som min mamma använde som ung, klädde jag mig ofta i hösten 2009. Den hänger faktiskt i garderoben, borde kanske plocka fram den igen.


Café Smultronstället på Biskopsgatan, mina gamla hoods! Det finns tyvärr inte mera. Men jag ska alltid minnas deras underbara, hembakade tårtor och bakelser..


Här är jag, vintern 2009. Notera pannluggen. Nu blir jag sugen på pannlugg igen. Precis när jag låtit den växa ut så att den inte kan kallas lugg längre. Typiskt.


En outfit-bild, tydligen.


Kaffe på Latte Cafe på Kristinegatan. Det finns däremot kvar, borde gå dit oftare..


Jordgubbar och jordgubbsbubbel en dag till havs. Pannluggen, igen.


En middag på en holme, minns inte vilken. Pensar Syd, kanske?

At work!

Jag älskar att hitta foton man glömt bort. Nostalgi på hög nivå.

2 kommentarer:

nelailla sa...

Den kjolen är en underbar raritet! Som förstås inte passar på mig!:p
Du passar i pannlugg, förresten!
Kram, systeri

Anonym sa...

Du passar i pannlugg! Det e föresten inne nu med pannlugg. Kram MD