måndag 8 oktober 2007

Uppehåll

Aj aj aj, har inte bloggat på år och dagar, känns det som. Haft fullt upp med flytt och nytt jobb och har dessutom inte hunnit fixa en internetuppkoppling till nya lägenheten ännu. Har massor att blogga om men tiden, tiden...finns det alltför lite av. Är det möjligt att anhålla om 5 timmar extra per dygn? Då skulle jag åtminstone hinna (och orka) spana in alla roliga och intressanta affärer här i Åbo. Har redan besökt en second hand affär, och jo, visst köpte jag något :) Ett svart brett bälte från 1950-talet närmare bestämt. Hittade också en del fina fynd i Ekenäs och Karis i helgen, bilder kommer senare!

Är nu färdig med dagens artikel, sedan blir det en sväng till nya fina biblioteket, kanske en sväng till ett shoppingcenter och sedan (om jag inte går vilse i centret förstås ..har hänt) ska jag hem och fixa till mitt livs första kantarellsås alldeles själv. Ibland känner jag mig riktigt duktig.

Inga kommentarer: