fredag 23 maj 2008

Statistik är till för att brytas

som en klok person sa en gång.

Bara en riktig Eurovisionsnörd sitter och kollar olika spelbolags odds på finallåtarna. Det är precis vad jag har roat mig med en stund :) Ryssland är klar etta (därav min rubrik), tätt följt av Ukraina, Grekland, Serbien och Sverige.

Hos Unibet ligger Teräsbetoni på åttonde plats av 25, sedär! Det tar sig. Storbritannien och Tyskland ligger sist och ger typ 200 gånger pengarna vid eventuell vinst. Tyskland förstår jag men Storbritannien är väl nog lite bättre än så?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja portugal är faktist lite bättre iår än vad de brukar vara, men de får nog ingen röst av mej endå. Jag är så pass snål, hehe.
Just ja! Frankrike hade jag helt glömt bort då de inte var me i semin, den gillar jag också! Urcharmig :D

Jag tror den där statistiken nog kan stämma lite, men Ryssland kan ju bara inte vinna? Nejnejnej, det vill jag inte - så bra var den inte ju O.o
Hoppas det går bra för Finland iår igen, det är kul att vi litegrann har lyckats ta oss ur svackan med bottennapp!
Dessutom såg jag ett sliskigt youtubeklipp på han som skrinnade i bakgrunden då han uppträdde till Tom Jones "Sex bomb" hrmm...

Jepp, kattjakten slutade lyckligt tack och lov. Gick orolig till sängs igår och kunde knappt sova, men imorse så hade hon suttit på t trappan och velat in :) Upptäckte dessutom idag att hon antagligen väntar kattungar :>