tisdag 22 juli 2008



För ett par veckor sedan skrev jag att jag hade varit och nosat på Marc Jacobs doft Daisy. Det blev inget köp då, jag konstaterade att jag har tillräckligt med parfymer hemma. Men...

..det blev en bodylotion! Sånt behöver man ju varje dag, fast jag kommer nog inte att använda denna en vanlig regnig tisdag. Den innehåller glitter, ser ni. Inget fel med det, men glitter passar bättre till fest eller när man vill känna sig extra fin.

Den här tuben gör sig bra i mitt badrum, blir lika glad varje gång jag går in dit :) Små lyxiga grejer är aldrig fel.

Nej, om den här flickan skulle jobba lite nu? Jepp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj stockholm..såg så härligt ut, nu måste jag nog snart dit och shoppa också! 27 dresses är väl sisådär, helt ok, inget nytt, men jag är en liten sucker för romantiska komedier:D
Så skoj att kolla in din blogg, får alltid små och bra tips:) Ha en supertrevlig dag, och njut i Åbo, kommer nog så att sakna staden:(