onsdag 10 december 2008

Godis för håret

Jag har väldigt tjockt hår och skulle aldrig klara mig utan balsam. Mitt hår är omöjligt att reda ut efter en tvätt om jag inte har i balsam. Därför blir jag väldigt glad när jag hittar produkter som den här:



SachaJuans Leave in conditioner har varit en av mina bästa vänner det senaste året. Det är en lätt, oljefri spraybalsam som vårdar både håret och hårbottnen. Reder ut håret hur lätt som helst! Köpte den förra vintern och har aldrig ångrat det. Det enda minuset är doften, den doftar lite speciellt, men man vänjer sig!

Jag ger den betyget fyra hårborstar av fem!

4 kommentarer:

Miss Agda sa...

Har aldrig provat Sachajuans produkter, men denna låter ju riktigt bra! Jag är också beroende av balsam, annars är det helt omöjligt att borsta håret.
Jag gillar Redkens produkter, deras gula serie (för blont hår) är min absoluta favorit.

Trikoo sa...

Ohho! Mistä tota saa? Kuullostaapi hyvältä!

Trikoo sa...

Äh förlåt. Kommenterade på finska.
Jag borde säga att: Var kan man köpa det? Det låter att vara jätte bra produk! (Och Ursäkta min bad svenska. ;))

Mia sa...

Har aldrig provat deras produkter men det är alltid roligt att få tips. Jag har ju världens lejonbarr på huvudet. Vi för ett ständigt krig. :)

Njut av din glöggkväll!
Kramar Mia