söndag 21 december 2008

I like to move it, move it

Bloggen står lite stilla för tillfället. Jag har fullt upp just nu, har haft besök hela helgen (mycket trevligt) och så befinner jag mig mitt i en flytt (faktiskt rätt roligt det också). Har packat ner kläder, böcker, skor och väskor hela dagen, känns det som.

Men ett litet problem har jag stött på. Hur 17 ska jag få plats med alla skor och väskor i min nya lägenhet?? Den har färre skåp än min nuvarande..i-landsproblem, jag vet :) Med smart förvaring så ska det nog gå! Har rensat ut garderoben och gett tre par skor och en hög med kläder (oanvända eller använda endast en gång) åt syster, hon blev glad!

Att flytta är kul, då rensar man ur skåpen och märker att man faktiskt inte har behov av att köpa fler skor. Eller väskor för den delen. Skulle gärna ta ett kort på mina flyttlådor men kamerasladden är, just det, nedpackad nånstans.

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Börja med att köpa plastlådor att ha under sängen! Finns på Ikea. Vi förvarar alla våra lakan så.