måndag 15 december 2008

Karolina Lassbo är tillbaka

Hurra! Karolina Lassbo har börjat blogga igen! Hon var en av mina absoluta favoritbloggare, tills hon lade ner sin blogg "Glamourprinsessan" i fjol. Nu är hon tillbaka, med lite mindre betoning på glamour, men med lika underhållande inlägg som tidigare.

Hon har tydligen redan hunnit blogga en tid, så nu har jag något att göra framöver. Få se när jag hinner läsa igenom alla inlägg, mitt bland julklappsshoppande, paketinslagning och lussekattsbak. Jepp, ni läste rätt. jag ska baka lussekatter. För första gången någonsin.

Men först ska jag sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I don´t believe it. Du håller ju på att bli enormt huslig.

Petra sa...

Nej, så roligt! Måste kolla in hennes nya blogg.

Sara sa...

Lussekatter har jag gjort en sats. förra året gjorde jag dubbel sats och jag höll på att snurra katter hela eftermiddagen, degen tog aldrig slut! Glöm inte kesellan bara, så de blir saftiga!