tisdag 14 juli 2009

Nya tag

Sådärja, nu ska vi se om vi får lite fart på den här bloggen igen! Det har varit ganska lugnt här på sistone, jag har semester och har inte riktigt haft inspiration att sitta framför datorn :) Semester har jag ännu i två veckor, men nu håller blogglusten på att komma tillbaka. Härligt!

Det har ju förstås blivit en del shopping de senaste veckorna, här kommer lite bilder på nyaste fynden!

I Jakobstad hittade jag denna klänning från Koola Anna för 12,50 euro (jo, det är faktiskt sant). Den var nedsatt med hela 70 procent, så vad kan man annat göra än att slå till?



Den blir perfekt i höst med svarta strumpisar och svart bälte i midjan.



På Seppälä hittade jag de här fina skorna på 50 % rea. Funderar lite på om jag ska byta ut skosnörena till ett par tunnare? Hmm.