tisdag 16 november 2010

Back on track

Ursäkta min frånvaro i bloggosfären, men jag har haft mycket att göra som vanligt! Och så har jag drabbats av the träningsvärk from hell! Men nu börjar jag vara på bättringsvägen, kan iaf gå utan att det gör ont idag :)

Vad har jag nu sysslat med då? Jo, jag har varit med i en futsalturnering! Det var min arbetsplats och en konkurrerande arbetsplats i samma bransch (plus en tredje arbetsplats i en helt annan bransch som deltog bara för att det skulle bli lite mer av en riktig turnering) som drabbade samman i lördags. Nå, det gick ju inte så bra för vårt gäng, vi förlorade alla tre matcher. Jag passade till ett av motståndarnas mål (hoppsan) och en av våra spelare gjorde självmål..

Men viktigast är att ha roligt, och det hade vi! Även om träningsvärken slog till på allvar. Jag förstår inte, jag tränar ju och försöker hålla kroppen i gång, men det är tydligen andra muskelgrupper som fick sig en omgång på lördagen :) Har blåmärken både här och där. Det var en hård kamp!

Nu sitter jag på jobbet och knaprar pepparkakor och kiwi, snart dags att gå hem!

Inga kommentarer: