måndag 7 februari 2011

Helgens fynd

I lördags gick jag ut på en liten loppisrunda! Den här gången höll jag mig i centrum, istället för att åka ut till Länsikeskus och Manhattan (men det ska jag däremot göra i helgen).

Jag började vid UFF, men där hittade jag inget. Hittar sällan något där numera, faktiskt.

Sen gick jag till Frälsningsarméns loppis på Trädgårdsgatan, där hittade jag en fin sjal! Den liknar en sjal som systeri hittade på Adam&Ewa i Vasa för något år sedan och som jag blev lite avundsjuk på :) Nu har jag en nästan likadan och precis lika fin.



Sen blev det inga mera loppis, jag gick till KappAhl istället och hittade dessa militärgröna jeansleggings för 10 euro..





..och sen till Stockmann där jag hittade denna tröja med snyggt tryck för 8 euro.



Billigt och bra!

Inga kommentarer: