lördag 12 februari 2011

Loppisfynd del 1

Jag har varit på inte mindre än två loppisrundor på två dagar! Och jag har fyndat riktigt fina saker :) Jag kommer att bildbomba den här bloggen i kväll med foton på allt jag hittat.

Här kommer del ett, glassaker!

Just nu har jag pippi på vackra saker i glas. Fick nämligen en inredningsidé häromdagen. Jag vill ha en hylla/fönsterbräde med flera glassaker och så en ljusslinga som slingrar sig kring dem! Såg en sådan "installation" i en inredningsbutik denna vecka och blev inspirerad.

Det här hittade jag:





En (oäkta, men vad spelar det för roll) Mariskooli, två ljuvliga ljusstakar och en glasskål.

Och i dag hittade jag en till ljusstake i denna modell! Så nu har jag två.



Ljusslingan och hyllan/fönsterbrädet saknas ännu, men det är under planering..

Inga kommentarer: