torsdag 27 oktober 2011

London - dag 5

Londonbloggen is back!

På tisdagen hoppade vi på en dubbeldäckare, inte den på bilden dock, för att åka till ett ställe som heter Chelsea World´s End. Lät som ett trevligt ställe, tyckte vi. Den här bilden tog jag utanför hotellentren. Notera Starbucks mittemot.



Och det var sannerligen ett trevligt ställe. Här den första affären jag fick syn på.



Jättevackra hus i fina kvarter!



Jag skulle vilja bo i det rosa huset! Eller det lila!



Cath Kidston har egna affärer! Farligt, hade kunnat plocka med mig halva affären hem...



Vi gick och gick och kom till sist fram till Knightsbrigde igen. Här vila benen-paus på ett mysigt café.



Middag åt vi på The Spaghetti House. Här är efterrätten, minns inte vad den hette men den var GOD!



Sedan blev det kvällspromenad genom Mayfair. Här spanade vi in miljonärshusen, ett par Rolls Royce, några Ferrarin och en och annan Chanelväska.

1 kommentar:

erica sa...

jag skulle välja det vita huset, för är galen i VITT :) men det rosa hade inte varit fel heller ;)