lördag 13 mars 2010

Lördag



Nyss hemkommen från Åbo svenska teater, där jag sett Teater Viirus gästspel "Detta har hänt" tillsammans med tre andra kvinns, har jag nu rattat in SVT och Melodifestivalen! Hjälp, så spännande det kommer att bli! Finns ingen klar favorit i årets startfält tycker jag, det spretar både hit och dit. Vilket är kul! I dag hejar jag på Timoteij och Salem al Fakir :)

Och jag är på betydligt gladare humör än det ser ut på bilden. Jag har både choklad och skumpa framför mig!

Update: Aj jaha. Lite antiklimax för min del. Förstår inte riktigt storheten i denna låt. Hade hoppats på lite uptempo, eftersom en stor del av de redan klara låtarna till ESC 2010 är ballader. Men den kanske växer?

2 kommentarer:

alunimum sa...

Tja, så värst många poäng lär det väl inte bli för Sverige i år.

Har du stalkat Beckham ännu?

Lia sa...

Nu börjar jag småningom se storheten i låten! Men den är lite svår, få se vad Europa tycker..

Nej, jag har inte varit på Beckhamjakt ännu, men Maria T var det, både på flygplatsen och vid Mehiläinen :) Nu är ju fru Beckham här också! Jag är nästan starstruck..:)