onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Idag har jag:

- stigit upp 6.40 och utfört dagens första jobbuppdrag redan klockan 8.
- åkt buss till andra sidan stan och tillbaka
- träffat en kollega och hennes tremånaders bebis. Söt!
- tagit en promenad på Aura å. Det gäller att passa på medan isen är kvar! Visst var det lite slaskigt på vissa ställen och under en bro var isen helt genomskinlig (hjälphjälp), men det gick bra. Dessutom hade jag sällskap av två andra personer, så jag skulle ha fått hjälp om jag plaskat genom isen :)
- sett med egna ögon hur Kvarnbron sjönk ytterligare en halv millimeter!
- ätit thailändsk take away till lunch (nam)
- storstädat hela lägenheten
- ätit en burk ananasbitar som kvällsmat (namnam)
- beundrat mina nya Converse!


1 kommentar:

Titti sa...

Herregud ändå va du vari aktiv!
Själv va ja sjuk i onsdags och va hem från jobbet. Låg på soffan från kl.10 ti kl.20 då ja flytta mig ti sängen :)