fredag 7 maj 2010

En ledig dag

I dag var dagen när jag steg upp som vanligt och gick till jobbet, bara för att konstatera att jag tydligen är ledig i dag. Hoppsan. Jag trodde jag var ledig nästa fredag. Aj jaha, sa jag då och gick från jobbet redan efter morgonmötet. Och vad gör man när man plötsligt har en ledig dag framför sig? Jo, man tar en sväng på stan!

Detta kom jag hem med, ett par jeans och lite underkläder från H&M.



Jag tror att de här jeansen är ett av de mest perfekta par jag någonsin ålat mig in i. De sitter som ett smäck! Hurra för H&M:s jeans! Jag har testat många jeansmärken genom åren och H&M:s är absolut bäst. Så det så.

Sedan handlade jag lite mat och nu funderar jag på vad jag ska göra härnäst. Tvätta kläder? Gå till gymmet? Rensa garderoben? Ut och gå? Hjälp på många valmöjligheter jag fick helt plötsligt.

1 kommentar:

Titti sa...

Snyggt!
Ja ha fortfarand int hitta nå jeans som passar min missformade kropp, men kanske e kommer nån da :)
Beslutsångest e allti svårt, gör allt men i tur å ordning ;)