lördag 29 maj 2010

Två veckor i bilder!

Oj, vad tiden går! Här flyger dagarna förbi och jag har inte alls hunnit blogga. Jag har haft fullt upp de senaste två veckorna och knappt alls hunnit sitta vid datorn, än mindre blogga. Så här kommer en bildbomb som dokumentation över vad jag sysslat med den senaste tiden:

Två helger tillbaka var jag i Österbotten på en liten tjejklassträff med fem tjejer från lågstadiet. Först bowlade vi!



Här är jag i ledning!



Två strikes blev det, och en massa misslyckade kast...



Sedan blev det mat och vin på Amarillo. Cheesecake till efterätt!





Och så gosade jag med en katt, som gillar att ligga i blomsterrabatten och sola sig :)



En solig fredagsförmiddag passade jag på att äta frukost vid åstranden i Åbo. Cyklade först iväg och köpte en rostbiffbaguette och morots-, äppel- och apelsinjuice och sedan satte jag mig på en bänk i solen.



Saknar den här värmen...



Sedan åkte jag till Ekenäs och åt frukost på en mysig veranda, medan jag tittade på en häst som skrittade förbi.




Sen hälsade jag på en gullig katt :)



Det blev också en promenad på Ramsholmen. Vitsippor så långt ögat når!



I torsdags gjorde jag en åktur till Örö långt ute i Kimitoöns skärgård. Sol, klippor, fjärilar och havsluft!



Inga kommentarer: