torsdag 13 maj 2010

Torsdag

Åh, vad härligt med en ledig dag mitt i veckan! Och nu är det bara en jobbdag kvar, sedan är det helg igen. Trevligt. I dag har jag ägnat mig åt lite av varje. Här kommer en bildbombardering:

Inledde dagen med att rensa garderoben. Allt som finns i dessa tre kassar ska säljas på loppis inom kort. Liiite mer utrymme i garderoberna blev det :) Än är jag inte riktigt klar, lite till ska jag gå igenom.



Sedan blev det välförtjänt pizzamiddag och en iskall päroncider på uteservering i VÄRMEN! Gaah, så varmt det varit i dag. Riktig högsommarvärme. Äntligen! I skrivande stund visar termometern 20 grader, trots att klockan är över 22.



Här är jag med gaffeln i högsta hugg.



Sedan blev det glass i solen. Jag testade en av årets nyheter, bananasplit. Gott.



Sandalpremiär!



Sedan blev det en cykeltur en bit utanför stan. Domkyrkan syns i fjärran.



Ett tåg susade förbi.



Nu slappar jag i soffan, kollar lite hockey, pratar i telefon med mama och funderar på vad jag ska packa ner i resväskan. Imorgon bär det av till Ekenäs <3

Inga kommentarer: