fredag 8 oktober 2010

Freedag

Äntligen fredag! Som jag längtat! Den senaste arbetsveckan har varit den stressigaste ever, alla kategorier. Därför var det så skönt att avsluta veckan med en afterwork tillsammans med två kollegor och två före detta kollegor :) God mat, cider och en massa prat är bästa sättet att varva ner och ladda upp inför helgen.

Nu är det Idol (heja Elin & Geir!), sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok. Imorgon är det dags för min första shoppingtur på sex veckor!! Tänk, jag klarade mitt shoppingförbud under hela september och det har fortsatt av bara farten in i oktober också. Har haft fullt upp med jobbet så har helt enkelt inte haft tid att gå på stan.

Se upp, Åbos butiker. Imorgon kommer jag!

2 kommentarer:

Titti sa...

Oh, på månda shoppar ja loss å. SOM ja ha vänta, HELA höstin!!!
trevligt veskoslut, snart syns vi! :)

LIA sa...

yes, räknar ner dagarna till the staraträff :) hälsa london!!