lördag 9 oktober 2010

Lördag

Min första shoppingtur sedan augusti blev lite av ett antiklimax. Gissa hur mycket jag spenderade på kläder i dag? Jo, exakt 7,50 euro.

Jag hittade ju ingenting! Alla mysiga stickade koftor jag tyckte var fina var tillverkade av 100 procent akryl..och det köper jag icke. Provade flera tröjor, men inga satt bra alternativt kändes inte helt 100. Hittade flera fina par jeans, men tycker att jag har tillräckligt med sådana, så av det blev det inget heller.

Var inne på Stockmann en sväng också, men där är det Galna dagar vilket betyder gälit mycket folk, så där spenderade jag inte många minuter.

Nåja, det blev ju en rätt billig dag iaf! Några slantar till for till en chokostång och en underbart god laxpasta med gräddsås, rucola och parmesan, men det är mat och det räknas inte till shopping.

Nå, får ta nya tag nästa vecka!

P.S. För de 7,50 eurona köpte jag en skogsgrön topp med puffärmar. Den tycker jag jetemycket om och ska ha den imorgon :)

Inga kommentarer: