måndag 20 december 2010

Stockholmsshopping 1 - kläder

Nåja, nu ska vi börja beta av Stockholmsshoppingen! Vi börjar med ett klädinlägg. Jag köpte faktiskt inte så mycket kläder i Sthlm, det var inte riktigt det jag främst var ute efter. I stort sett finns det ju samma affärer här, och det är lite dumt att storshoppa kläder innan reorna sätter igång. Jag menar, det är ju rea överallt nu! Före jul, tänk vad praktiskt :)

På Monki blev det storslam, då fick samtliga tre grejer jag shoppade i klädväg den helgen åka ner i kassen!

1) En leopardmönstrad kjol! Leopard är inget mönster jag varit speciellt förtjust i hittills, men denna kjolen gillar jag! Tänk till en i övrigt helsvart outfit.



2) En t-shirt med en twist! Utan den där rynkade detaljen skulle den vara som vilken t-shirt som helst, nu är den lite spännande.



3) Ett par söta leopardsockor, när jag ändå var i farten :)



Imorgon visar jag....hmm, alla beautyprodukter!

Inga kommentarer: