måndag 11 juli 2011

Måndag

Åh, jag har en massa att bildblogga om från helgen men blogspot vill inte samarbeta just nu.

Istället kan jag berätta om vad jag gjort i kväll:

1) Tränat på gym med en personal trainer! Eller nja, Mikko är ingen riktig personal trainer, men han är en bekant som vet allt om träning och mat och sånt. Så nu har jag fått ett träningsprogram som passar just mig och en nästan två timmars lektion hur man bland annat tränar med fria vikter, något jag just inte alls sysslat med tidigare.

Och ja, jag kommer att ha träningsvärk imorgon..

2) Funderat på om jag trots allt borde läsa Harry Potter-böckerna. Det är himla mycket snack om Potter just nu, iom att sista filmen går upp på biograferna typ imorgon eller nåt.

Har sett en halv film en gång, men kände mig lite för gammal för häxerier och trolldomsskolor och sånt. Men i och för sig gillar ju många vuxna också Potter-böckerna. Måste fundera vidare.

Inga kommentarer: