onsdag 13 juli 2011

Storslam på loppis

Jag var ju på loppis i går och oj vilka fynd jag gjorde! Det blev en sällsynt bra loppisdag.

Först hittade jag en Longchamp-väska för 10 euro. Trodde först att det var nåt fel på den, men nej, den är som ny!



En likadan modell på Stockmann kostar 55 euro..så vi kan kalla den här ett kap.



Ett svart armband! Har ett i samma modell, det är flerfärgat.



Ett halsband med gula kulor! Ser ut att vara av äldre modell, kulorna är trädda på ett snöre, inte ett plastband.



Ett par knallrosa jeans! Yes! Har funderat på att köpa ett par jeans i en stark färg. Provade just ett par kornblåa på Zara, men de satt inte bra.



Ett par shorts! Den här färgens shorts har jag inte och de var riktigt bekväma dessutom.



Ett par gråa/mullvadsfärgade byxor som slutar vid vaden.



Dragkedja i sidan:



Och sist men inte minst en Amelia från 2009! Passar bra att läsa i parken eller på stranden.



Kirppiscenter i Manhattan, jag säger då det. Där har jag nog gjort de flesta och bästa loppisfynden.

Inga kommentarer: