måndag 29 oktober 2012

Helgen

Här kommer en kort helgrapport!

Helgen var intensiv, men rolig. Mama & Papa var här och vi hann med massor. Först till Nagu. Där åt vi god mat och hade fin utsikt.


Dagens jag.


Sen tillbaka med färjan och med sikte på Åbo. Där blev det "Hair" igen på kvällen, och nu hängde jag med ännu bättre och tyckte att slutscenen var ännu sorgligare än vad jag tyckte på premiären. Sen lite vin på en mysig bar och sen hem.

På söndag blev det strömmingsmarknad, shopping på stan, plåtbröd och sen hejdå, kör försiktigt. Sen joinade vi ett par vänner som skulle se på en lägenhet i det där huset. Men det sa inte klick. Trots 20 kvm inglasad balkong med utsikt mot ån.


Tillbaka in till stan gick vi över järnvägsbron. Vacker utsikt. Sen kom Hfrs-tåget dundrande och hela bron gungade. Skoj!


Sen raka vägen till vallokalen för att utföra vår medborgerliga plikt och rättighet. Min kandidat kom in i fmge, så jag är nöjd. Kvällen avslutades med choko och valvaka. Sen sov jag gott!

Inga kommentarer: